نحوه ي تغيير رنگ و فونت در استوري اينستاگرام

۸ بازديد

اگر جزء كاربران فعال در اينستاگرام باشيد و روزانه چند ساعت از اوقات خود را در اين شبكه مجازي پر طرفدار مي گذرانيد، متوجه اهميت استوري و قابليت هايش تا به حال شده ايد. همين طور مي دانيد در استوري مي توان نوشته هايي را به صورت دلخواه وارد كرده و بنويسيد. در استوري هاي دوستان و كاربران ديگر نيز نوشته هاي رنگي و فونت هاي مختلف را مشاهده كرده ايد. نحوه تغيير فونت استوري شايد شما هم دوست داشته باشيد چنين استوري هايي را ايجاد نماييد، و در نوشتن متون خود در استوري از رنگ ها و فونت هاي متفاوت استفاده نماييد. اينستاگرام، بعنوان يكي از شبكه هاي مجازي كه داراي صفحات و كاربران زيادي ست، اين امكان را براي كاربران خود فراهم نموده است و اين قابليت جذاب و كاربردي را در اختيار كاربران گذاشته است تا كاربران بتوانند طبق ميل و خواسته ي خود، با تغيير فونت و رنگ نوشته ها، متن هايي جذاب و مورد توجه ايجاد نمايند. بدليل مورد توجه بودن استوري در ميان، كاربران اينستاگرام، همه ي كاربران سعي مي كنند بتوانند استوري هايي جذاب توليد كنند. زيرا بعد از تصوير در استوري ، دومين چيزي كه كاربر را مجذوب خود مي كند، متني با فونت و رنگ زيبا مي باشد. اگر شما هم تمايل به استفاده از اين قابليت كاربردي را داريد، در اين مقاله كه در مورد، آموزش تغيير فونت، رنگ و سايز اينستاگرام در بخش استوري است، ما را همراهي كنيد.
تغيير فونت در استوري اينستاگراماگر تا به حال نمي دانسته ايد كه چه فونت هايي در اينستاگرام وجود دارد بايد به شما بگوييم، پنج استايل متفاوت براي تغيير فونت در استوري اينستاگرام موجود است. يعني شما مي توانيد براي نوشته هاي خود از هر كدام از پنج فونت موجود، بهره ببريد. هر فونتي، شرايط و مخاطب خاص خود را دارد و بسته به كاربرد آنها متفاوت هستند. براي مثال فونت انتخابي براي آقايان و خانم ها متفاوت هست. بعضي فونت ها براي خانم ها بسيار جذاب بوده ولي از نظر آقايان فونت جالبي به نظر نمي آيد. در صفحه ي اينستاگرام هر شخصي، فونت نوشته هاي استوريش، همان فونت پيش فرض در گوشي همراه او مي باشد. كه نام اين فونت در اينستاگرام، فونت كلاسيك (Classic) مي باشدكه در ليست تغيير فونت اينستاگرام نيز موجود است. حال در مورد، 4 فونت ديگر صحبت خواهيم كرد:

) فونت Modern (مدرن و رسمي)در رديف دوم فونت ها، يعني درست بعد از فونت كلاسيك، فونت مدرن قابل مشاهده است، كه مي توان از آن بعنوان فونتي مدرن و رسمي ياد كرد و بيشتر براي متن هاي رسمي بكار برده مي شود. فونت آن نسب به فونت كلاسيك كمي بزرگتر بوده و در كشورهاي ديگر نيز بدليل نوشتن متون به زبان انگليسي، بيشتر براي متون رسمي كاربرد دارد و انتخابي عالي براي يك متن انگليسي مي باشد، ولي در متن هاي فارسي، بهينه سازي خوبي نشده است. كافي ست از آن در بخش استوري خود، استفاده نماييد تا بازخورد و تعامل كاربران را با اين متن ببينيد. درست است كه فونت نامبرده، كمي حالت Bold داشته اما از جذابيت بالايي برخوردار است و كاربر را در حين مشاهده و خواندن استوري خسته نمي كند. به صفحات تجاري و كسب و كار پيشنهاد مي كنيم براي نوشته هاي خود در استوري از اين فونت استفاده نماييد.
2) فونت Neonدر بخش استوري، اگر به قسمت تغيير فونت وارد شويد، بعد از دو فونت بالا، فونت Neon، قرار دارد كه از آن براي نوشتن متن هاي غير رسمي كاربرد دارد. اين فونت، بسيار جذاب است، كه در صورت انتخاب آن، اطراف نوشته در اين فونت براق بوده و نوري در اطراف آن نمايان است. مخاطب اين فونت، بيشتر خانم ها هستند. اگر مدير صفحه اي مي باشيد كه كاربران شما خانم ها هستند از اين فونت در استوري ها استفاده كرده تا كاربران تان از آن لذت ببرند، معمولاً  صفحاتي كه مربوط به فروش لباس زنانه، لوازم آرايش، زيورآلات و … هستند كه بيشتر به خانم مربوط مي شود، از اين فونت بهره ي كافي را مي برند. صفحات سرگرمي نيز، به خاطر تعامل بيشتر با كاربر، از اين فونت استفاده مي كنند و باعث افزايش جذابيت استوري خود مي شوند.
3) فونت Typewriterفونت بعدي كه به شما معرفي مي كنيم فونت Typewriter مي باشد، اين فونت ريز است ولي براي كاربرد در نوشته هاي متن عمومي بسيار حرفه اي مي باشد. اين فونت در حال سادگي، جذابيت هاي خاص خود را دارد و براي متون عمومي، انتخابي درستي مي باشد. اگر ادمين يك صفحه ي شخصي و يا صفحه اي ساده مي باشيد از اين فونت استفاده كنيد. در متون فارسي هم بسيار كاربرد دارد زيرا متن نوشته شده با اين فونت بسيار روان و خوانا مي باشد و اين فونت گزينه ي بعدي اكثر كاربران مي باشد (در صورتي كه فونت كلاسيك را انتخاب نكنند).

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.