آرشیو مرداد ماه 1400

بروزترين متدهاي آرايش صورت

خريد فرش فانتزي

۸ بازديد

فرش زينت بخش منزل است و نقش مهمي در زيبايي منزل دارد . فرش فانتزي با برخورداري از رنگ بندي شاد در محيط هاي متعدد و مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند زيرا با دكوراسيون خانه و محيط هاي متفاوت قابليت همخواني بيشتري نسبت به انواع ديگر فرش ها دارند . فرش فانتزي به دليل استفاده از رنگ هاي شاد و براق در همان برخورد اول نگاه بيننده را به سمت خود جلب مي كند . از فرش فانتزي به عنوان فرش مدرن نيز ياد مي شود . يكي از موارد كاربردي فرش فانتزي ، مفروش كردن اتاق خواب مي باشد . در انتخاب فرش فانتزي اتاق خواب مي توان از فرش با تنوع رنگ هايي كه به محيط پيرامون آرامش مي دهند بهره مند شد و محيطي آرام با سليقه دلخواه خود به وجود آورد . به دليل جلوه  بالايي كه فرش فانتزي دارد ، نسبت به فرش سنتي ايراني ، بيشتر مورد توجه و استقبال عموم افراد به خصوص رده سني جوانان قرار گرفته است و به همين منوال شاهد ارتقا چشمگيري در رونق خط توليد اين محصولات و فروش اينترنتي فرش فانتزي هستيم .فرش هاي فانتزي و مدرن كاشان فرش با دستگاه بافت مدرن توسط بافندگاني متخصص و مجرب بافته مي شود و به همين طريق فرش اصل كاشان و درجه يك در اختيار مشتريان محترم قرار داده مي شود .فرش هاي فانتزي مدرن ضد حسايت و آلرژي و بدون پرزدهي هستند زيرا در توليد اين نوع فرش ها غالبا از الياف پلي استر استفاده مي شود كه اين موردي مهم در حفظ سلامتي افراد در برابر بيماري هاي پوستي و تنفسي مي باشد .  فرش هاي موجود در فروشگاه اينترنتي كاشان فرش از دوام و ماندگاري و هم چنين قابليت شست و شوي راحت و آسان برخوردار است و به دليل ساختار منحصر به فرد آن و بافت خاصي كه دارد چروك نمي شود . علاوه بر اين ها در برابر عوامل فرسايشي از استقامت بالايي نيز برخوردار است .از فرش فانتزي مدرن مي توان در آشپزخانه منزل ، اتاق خواب ، اتاق نشيمن و غيره استفاده نمود . شما اغلب فرش هاي فانتزي را با طرح و نگاره اي با اشكال هندسي و خطوط فرضي مشاهده مي كنيد و كمتر فرشي را از اين دسته با طرح هاي اسليمي خواهيد ديد ، به گونه اي كه رنگ هاي به كار رفته در فرش فانتزي ، اشكالي كه بر زمينه فرش نقش زده اند را از هم تفكيك مي نمايد .فرش فانتزي اتاق كودك ، فرش فانتزي اتاق خواب و فرش فانتزي آشپزخانه از طرفداران بيشتري برخوردار بوده و عمده درخواست مشتريان براي اين نوع محيط ها مي باشد .
فرش فانتزي اتاق كودككودكان علاقه زيادي به تماشاي كارتون دارند و از آن لذت مي برند . در كارتون ها شخصيت هاي زيادي به كار رفته است كه بعضي از آن ها به شخصيت هاي محبوب كودكان تبديل شده اند . شركت كاشان فرش با در نظر گرفتن علاقه مندي كودكان به شخصيت محبوب كارتوني شان ، فرش فانتزي اتاق كودك را با طرح و رنگبندي دلخواه به مشتريان عزيزي كه به شادي و سرور كودكان خود اهميت مي دهند ، عرضه مي نمايد .

اجزاي آباژور

۱۰ بازديد

آباژور‌ داراي ساختاري ساده است، يك شيد يا كلاهك روي يك لامپ و يك پايه بلند يا كوتاه اين وسيله دكوري را مي‌سازد. همين اجزا ساده مي‌توانند در شكل‌هاي گوناگون با تنوع بالايي در طراحي يك آباژور نقش بازي كنند. شيد به شكل مثلث، ذوزنقه يا اشكال هندسي چتر مانندي است كه ضمن حفاظت از حباب لامپ، نور آن را نيز كاهش مي‌دهد. لامپ درون آباژور منبع اصلي نور است. اين لامپ با اتصال به برق نور آباژور را تأمين مي‌كند. ميان شيد و لامپ يك حباب وجود دارد كه از لامپ در برابر شكستگي حفاظت مي‌كند.
 
تصويري از شيد يك آباژور كه با كامواهاي دورريختني ساخته ميشود
ساختن آباژور با وسايل دور ريختنيساختار يك آباژور‌ بسيار ساده است و به راحتي مي‌توان با يك لامپ، مقداري پارچه يا كاموا و يك پايه آن را ساخت. يكي از روش‌هاي كاربردي براي ساخت آباژور‌ استفاده از كاموا است. با استفاده از كاموا مي‌توانيد شيد آباژور‌ را در رنگ‌هاي مختلف بسازيد. به دليل رنگ‌هاي متنوع كاموا بر اساس هر سليقه و با هر تركيب رنگي مي‌توان آباژور ساخت.
 
تصوير كلاهك رنگي يك آباژور كه با استفاده از كاموا در خانه ساخته ميشود
همان‌طور كه در تصوير مي‌بينيد با به‌هم رساندن دو سوي يك ورق طلق شفاف، استوانه‌اي بسازيد. دو سوي اين طلق را به يكديگر متصل كنيد و سپس كاموا را در رنگ‌هاي دلخواه مطابق با شكل دور طلق بپيچيد. به اين ترتيب شيد شما آماده است. حالا كافي است لامپ را ميان آن قرار دهيد. از چراغ مطالعه آماده نيز مي‌توان براي اين كار استفاده كرد و با قرار دادن شيد دستساز بر روي آن، يك آباژور‌ ساخت. اگر مي‌خواهيد بقيه مراحل را نيز خودتان بسازيد، كافي است يك وسيله براي پايه آباژور‌ تهيه كنيد، يك ميله بلند كه بتواند بر روي زمين يا ميز قرار گيرد و وزن آباژور‌ شما را تحمل كند، انتخاب مناسبي است. در مرحله بعد لامپي با نور مناسب را انتخاب كرده و آن را بر روي سرپيچ قرار داده و در ميان آباژور فيكس كنيد. اتصالات برق را تنظيم كرده و حالا آباژور‌ شما آماده است.
 
تصوير فضاي آبي رنگ خانه اي با دو مدل متفاوت آبژور روميزي يكي شيشه اي و ديگري سنگي و فلزي
راهنماي خريد و استفادهدر هنگام خريد و قرار دادن آباژور در خانه به اين نكات توجه كنيد:
آباژورهايي با شيد تيره‌رنگ را براي اتاق خواب استفاده كنيد. شيد تيره نور را ملايم كرده و براي اتاق خواب مناسب‌تر است.آباژور نور را به پايين هدايت مي‌كند و براي استفاده از اين وسيله در سالن لازم است ارتفاع مناسبي داشته باشد، پايه آباژور سالني بايد بلند باشد تا نورپردازي مناسبي توسط آن صورت گيرد.به جنس شيد توجه كنيد، اين قسمت آباژور در معرض گرماي لامپ قرار دارد و بهتر است با كيفيت باشد تا به مرور زمان رنگ آن دچار تغيير نشود.به هماهنگي جنس ميزي كه آباژور روميزي را روي آن قرار مي‌دهيد با پايه يا شيد آباژور دقت كنيد.از آباژور‌ روميزي در اتاق خواب استفاده نماييد.بهترين انتخاب براي نورپردازي ملايم در سالن استفاده از يك يا دو آباژور پايه بلند است.از آباژور خميده براي نورپردازي بر روي ميز ناهارخوري استفاده كنيد.پيشنهاد مي‌كنيم مطالعه‌ي مطلب ميز ناهارخوري و هرآنچه لازم است درباره آن بدانيد! را از دست ندهيد. 
تصوير يك ميز كنسول چوبي با انواع آباژورهاي روميزي با شيدهاي رنگي روي آن
نتيجه‌گيريآباژور‌ها از ديرباز در طراحي داخلي خانه به‌خصوص دكوراسيون اتاق خواب مورد استفاده قرار مي‌گرفتند. اين وسيله دكوري و كاربردي منبع خوبي براي نور ملايم پيش از خواب يا براي نورپردازي مدرن در فضاي سالن خانه‌ است. از آباژور‌ با توجه به جنس، اندازه و سبك طراحي در دكوراسيون خانه استفاده مي‌شود. آباژور‌هاي فلزي و بتني در دكوراسيون داخلي مدرن و انواع پارچه‌اي و كريستالي در خانه‌هاي كلاسيك بيشتر به كار مي‌روند.