بيوگرافي عليرام نورايي و همسرش + عكسها و گفتگو

۱۲ بازديد

عليرام نورايي بازيگر سينما و تلويزيون ايران متولد 18 فروردين 1356 در تهران است و 40 سال سن دارد.
تحصيلات : نورايي داراي مدرك ليسانس كامپيوتر مي باشد. 
وي فعاليت هنري و بازيگري اش را از سال 1375 با حضور در صحنه تاتر آغاز نمود. 
وي فعاليت سينمايي خود را از سال 1384 با ايفاي نقش در فيلم گرگ و ميش ساخته قاسم جعفري آغاز نمود. 
او مربي ورزش پاركور در قاره كهن است. وي در زمينه ورزشهاي رزمي نيز فعاليت دارد.
وي در بيشتر سريال ها و فيلم داراي نقش منفي است او با بازي در سريال ماتادور توانست به خوبي شناخته شود.
ازدواج و همسرشعليرام نورايي متاهل است و چند سالي است كه ازدواج كرده است.
عليرام نورايي و همسرش
چند سال است كه ازدواج كرده ايد؟
سه سال است متاهل شده ام و زندگي خيلي خوبي دارم. اميدوارم چشم نخوريم. (مي خندد) همسرم هنرمند نيستند اما هنر سينما را دوست دارند. در مورد پيشنهادهايم با ايشان صحبت مي كنم و در قبول نقش ها از مشورت هاي ايشان استفاده مي كنم.
همسر عليرام نورايي
گفت و گو با عليرام نورايي بازيگري را چگونه آغاز كرديد؟
بازيگري را 20 سال پيش و با حضور در صحنه تئاتر آغاز كردم. در دانگاه مهندسي نرم افزار كامپيوتر مي خواندم و با بچه هاي هنر دانشگاه رفاقت داشتم. تا اينكه تا اينكه دانشجويان تئاتر دانشگاه مان به من پيشنهاد بازي در تئاترشان را دادندوقتي براي اولين بار حضور در صحنه تئاتر را تجربه كردم، به شدت به آن فضا علاقه مند شدم و ديگر نتوانستم از ان جدا شوم.
علي رام نورايي
اينستاگرام عليرام نورايي : instagram / alirum.nurai
سرگرمي هاي شما چيست؟
سريال هاي خوب جهان به خصوص آنهايي كه پروداكشن بزرگ دارند دنبال مي كنم. نمي گويم به سريال هاي آن ئر آبي اعتياد دارم اما معمولا اگر ببينم درباره سريالي نظرات مثبت زيادي وحود دارد ودوستان و همكارانم درباره شان صحبت مي كنندسعي مي كنم براي تماشايش حتما وقت بگذارم.
آسپرين به سريال هاي خارجي شباهت دارد؟
شايد شباهت سريال آسپرين به سريال هاي خارجي در رعايت استاندارد هاي هنري و فني باشد. من آقاي نجفي را به عنوان يك جوان خوش ذوق مي شناسم و مي دانم به شدت اهل تماشاي فيلم و سريال هستند.
عليرام نورايي ,بيوگرافي عليرام نورايي ,عكس عليرام نورايي 
بازي در نقش هاي اكشن را دوست داريد؟ چه اتفاقي در اين سريال براي شما افتاد؟
بازي در نقش هاي اكشن همان قدر كه جذاب است مي تواند خطرآفرين هم باشد. من هم چون معمولا در اين نقش ها ظاهر مي شوم حوادث مختلفي را تجربه كرده ام، مثلا در سريال آسپيرين در يكصحنه ساده كه نياز به بدلكار هم نداشت دچا اسيب ديدگي شدم و كارم به بيمارستان كشيد.
سكانس خيلي ساده اي بود اما حادثه اي رخ داد كه اگر به خير نمي گذشت مي توانست تا ماه ها كار را تعطيل كند يا شايد هم خودم را تعطيل كند(مي خندد) در اين سكانس حركت خاصي وجود نداشت به جز يك درگيري ساده و توي سر و صورت زدن اما در اين صحنه و در همان درگيري ساده من با سر به زمين خوردم و پيشاني ام به يك سنگ اصابت كرد ؛ بنابراين بيهوش شدم و به كما رفتم. وقتي اين اتفاق افتاد تقريبا 5 دقيقه كاملا بيهوش بودم و بعد از آن بچه هاي گروه من را به بيمارستان رساندند و حدود 2 ساعت هم در حالت گيجي به سر بردم. يك هفته هم به خاطر آن حادثه سردرد و گردن درد شديد داشتم و بخشي از پوست پيشاني ام هم كنده شد و حسابي شكل و قيافه ام به هم ريخت.
عكس عليرام نورايينقش منفي را دوست داريد يا مثبت را؟
شخصا بيشتر آثار جدي را دوست دارم و نقش هاي جدي برايم جذاب تر است بخصوص عاشق نقش هاي منفي هستم. اين نقش ها خيلي جاي كار دارند و بسيار چالش برانگيزند و مي توانند تاثيرگزار از نقش هاي مثبت باشند چون در سينماي ما كلا نقش هاي مثبت خيلي كليشه اي نوشته مي شوند و براي مخاطب جذابيت ندارند اما نقش هاي منفي ابعاد پيچيده تري دارند و دست بازيگر را براي ايفاي نقش باز مي گذارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.