با اعتبار اضطراري همراه اول، هيچ‌وقت لنگ نمي‌مانيد!

۱۰ بازديد

سيم‌كارت اعتباري قيمت پايين‌تري نسبت به سيم‌كارت دائمي دارد و همچنين مي‌توانيد با آن روي هزينه‌هاي خود كنترل بهتري داشته باشيد. با اين‌حال اعتباري بودن و پيش‌پرداختي هزينه مكالمه يا پيامك باعث مي‌شود گاهي اوقات در شرايط اضطراري اعتبار حساب شما تمام شده و مكالمه شما قطع شود. اين‌جاست كه سرويس اعتباري همراه اول مي‌تواند بسيار مفيد باشد.

وقتي تماس شما بر اثر اتمام اعتبار حسابتان قطع مي‌شود چه مي‌كنيد؟ احتمالاً خريد شارژ از درگاه‌هاي اينترنتي و يا راهكارهاي پرداخت USSD سريع‌ترين راه براي شارژ مجدد حساب و برقراري مجدد تماس است. با اين‌حال گاهي اين درگاه‌ها به‌صورت موقت از كار مي‌افتند. همچنين امكان دارد بانك صادركننده كارت شما در آن لحظه پاسخگو نباشد و نتوانيد در مواقع اضطراري اعتبار خود را شارژ كنيد. علاوه بر اين حتماً براي شما هم پيش آمده كه حساب بانكي كه رمز دوم و اطلاعات خريد اينترنتي آن را داريد درست وقتي كه به آن نياز داريد خالي شده باشد.

راهكار بعدي خريد كارت شارژ فيزيكي و يا مراجعه به عابربانك و يا دستگاه‌هاي كارت‌خوان براي خريد شارژ است. اين راهكار نيز وقت‌گير بوده و در همه شرايط انتخاب مناسبي نيست.

اعتبار اضطراري همراه اول در اين شرايط مي‌تواند نجات‌بخش شما باشد. كافيست يك كد دستوري ساده را با گوشي خود شماره‌گيري كنيد تا حساب شما به مبلغ ۶۰۰ تومان به عنوان اعتبار اضطراري شارژ شود. اين مبلغ يك ماه هم اعتبار دارد و پس از اولين شارژ توسط مشترك مبلغ مذكور به علاوه ۴۰ تومان هزينه كارمزد از حساب مشترك كسر خواهد شد. به اين ترتيب نيازي به خريد اينترنتي يا حضوري كارت شارژ نخواهيد داشت.

گفتني است سرويس اعتبار اضطراري براي مشتركين اعتباري قابل فعالسازي است كه حداقل ۹۰ روز از فعالسازي خط آن‌ها گذشته باشد و همچنين اعتبار فعلي آن‌ها كمتر از ۲۰ تومان باشد. همان‌طور كه گفتيم اين اعتبار حداكثر تا يك‌ماه قابل استفاده خواهد بود.

تاكنون استفاده از سرويس اعتبار اضطراري صرفاً از طريق درگاه #1* امكان‌پذير بود اما حالا مي‌توانيد با شماره‌گيري كد دستوري #25*10* مستقيماً به بخش اعتبار اضطراري منتقل شده و دستورات مورد نظر را مشاهده كنيد.

نحوه فعالسازي اعتبار اضطراري همراه اول

به اين ترتيب مي‌توانيد با توجه به جدول زير اعتبار اضطراري را فعال كرده، از وضعيت آن آگاه شويد و يا راهنماي مربوطه را مشاهده كنيد:

عنوان كد سرويس اعتبار اضطراري درگاه #10* كد مشابه سرويس اعتبار اضطراري درگاه #1*
وضعيت سرويس 250#*10* 80#*1*
فعالسازي سرويس 251#*10* 81#*1*
راهنماي سرويس 259#*10* 89#*1*

به اين ترتيب از اين‌پس هر موقع در ميان يك تماس مهم اعتبار حساب شما به اتمام رسيد و يا قصد برقراري يك تماس مهم و فوري را داريد نيازي به خريد شارژ با استفاده از كارت بانكي و يا ساير روش‌ها نداريد و مي‌توانيد صرفاً با شماره‌گيري كدهاي دستوري سرويس اعتبار اضطراري، حساب خود را شارژ كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.