راهنماي انتخاب لباس مناسب خريد

بروزترين متدهاي آرايش صورت

راهنماي انتخاب لباس مناسب خريد

۳۰ بازديد

 

لباس هاي ويژه خريد,لباس خريد

پوشيدن لباس و كفش نامناسب هنگام خريد كردن اعصاب خردكن مي شود

 

هنگام خريد مي بايست لباس و كفش هاي مختلف را امتحان كنيد و اگر در آوردن لباس و كفشي كه به تن داريد سخت باشد، خريد كردن اعصاب خرد كن مي شود و ممكن است به دليل بي حوصلگي خيلي از لباس ها و كفش هايي كه براي تان مناسب است را نخريد و يك فرصت استثنايي مانند تخفيف و يا قيمت مناسب را از دست بدهيد. در اين مقاله راهنمايي و نكته هايي براي پوشيدن لباس مناسب براي خريد را مطالعه كنيد.

 

كفش

سعي كنيد كفشي به پا كنيد كه راحت باشد و پاهايتان را اذيت نكند. با اين كار هم مي توانيد مدت طولاني راه برويد، بدون اينكه پاهايتان درد بگيرد و عصبي و ناراحت هم نمي شويد. بسته به نوع فصل، آب و هوا و سليقه‌ي شخصي مي توانيد از صندل، كفش كتاني و يا كفش راحتي استفاده كنيد.

 

لباس

سعي كنيد لباس هايي به تن كنيد كه، ۱) راحت و آزاد باشند و ۲) در آوردنشان آسان باشد.

 

راحت و آزاد به اين دليل كه مي خواهيد مدت طولاني بيرون از منزل و لباس هاي راحتي داخل منزل باشيد و مطمئنا دوست نداريد كه مثلا كمر شلوار يا آستين مانتو بدنتان را اذيت كند.

 

انتخاب لباس خريد,لباس هاي مناسب خريد

سعي كنيد هنگام خريد لباس هايي به تن مي كنيد راحت و آزاد باشند

 

شال و روسري راحتي

 

درآوردن لباس ها به اين دليل بايد آسان باشد كه مي‌خواهيد لباس‌هاي مختلف را امتحان كنيد. مخصوصا اينكه مطمئنا نمي خواهيد ۲ ساعت در اتاق پرو مشغول درآوردن پيراهن يا مانتويتان براي امتحان كردن ديگر لباس ها، باشيد.

 

زيورآلات

پيشنهاد من اين است كه حدالمقدور از زيورآلات استفاده نكنيد. اما اگر حتما دوست داريد كه زيورآلات داشته باشيد، از تكه هاي كوچك استفاده كنيد. مثلا از گوشواره هاي ميخي، انگشترهاي ساده و بي نگين، زنجيرهاي سبك و ساده استفاده كنيد، چرا؟ فرض كنيد يك گوشواره ي بلند نگين دار به گوش داريد و مي خواهيد يك مانتوي ساتن يا شال ابريشمي امتحان كنيد و از بد واقعه زيورآلات تان پارچه را نخ كش كنند!!!

 

لباس همراه

اگر يك شلوار جين خريده ايد و پي يافتن مانتو، كت، پيراهن، تي شرت و يا حتي كفش هماهنگ با آن هستيد، به تخيل تان اعتماد نكنيد، آن لباس يا كفش را با خود به خريد ببريد و با دقت انتخاب كنيد.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/choose2-right2-clothes-buy1.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.