ميكروفن يقه اي حرفه اي چيست و چه كاربردي دارد

۲۰ بازديد

امروزه استفاده از فناوري در كار آنها سرعت و راحتي بسياري را در اختيار آنها قرار داده است. ميكروفون يقه اي حرفه اي يك ميكروفون بسيار پيشرفته است كه آزادي و راحتي زيادي را در مورد مسائلي مانند فيلم يا سخنراني يا بسياري موارد ديگر به مجريان داده است.
ميكروفون يقه چيست؟در گذشته ، افراد در سينما يا تئاتر يا سخنرانان كنفرانس يا مجريان مجبور بودند از ميكروفون هايي با سيم هاي طولاني و دست و پا گير استفاده كنند. علاوه بر مشكلاتي كه كاربران با كاربران اين دستگاه ها داشتند ، سيم ها فضاي كار را نيز شلوغ و بهم ريخته ساخته اند. در طول ساعات برنامه يا سخنراني ، مجريان هميشه نگران گير افتادن در اين سيمها يا قطع ناخواسته سيم به دلايلي بودند.
اما امروزه با استفاده از بسياري از فن آوري هاي مدرن و توليد ميكروفون هاي يقه اي حرفه اي ، چنين كارهايي به راحتي انجام مي شود و جاي نگراني در مورد وقفه ها يا صحنه هاي شلوغ وجود ندارد.
با اتصال اين نوع ميكروفون با يقه به لباس و مخفيانه ، همه از آزادي حركت و عملكرد بالايي برخوردار هستند. همچنين هيچ نشانه اي از دستهاي خسته كه ميكروفن را در دست دارند ديده نمي شود.
ميكروفون حرفه اي يقه دارميكروفون هاي مينياتوريدر گذشته به ميكروفون هاي يقه حرفه اي ميكروفون مينياتوري مي گفتند. توليدكنندگان اين محصولات قصد دارند ميكروفون هاي يقه اي را تا حد ممكن كوچك ، اما با بالاترين عملكرد طراحي و توليد كنند.
بزرگترين مزيت اين ميكروفن حرفه اي قابليت استفاده در همه جهات است. كاربر مي تواند بدون نگراني در مورد كيفيت صدا هنگام ضبط در يك جهت خاص ، به راحتي حركت كند.
امروزه در بازار يك نوع ميكروفون حرفه اي بسيار پيشرفته با يقه وجود دارد كه سيم ندارد و فقط دو آنتن براي ارتباط بين گيرنده و فرستنده استفاده مي شود.
ميكروفون حرفه اي يقه دارنحوه استفاده از ميكروفن حرفه اي يقه داربا طراحي خاصي كه اين ميكروفون ها با آن توليد مي شوند ، هر كاربري مي تواند به راحتي از آن روي يقه لباس ها استفاده كند يا اگر موهايي ضخيم در موهاي خود دارد.
اگر موهاي بلند و ضخيمي داريد ، به راحتي شيشه جلو ميكروفون يقه را برداشته و ميكروفون را در موهاي خود پنهان كنيد. در اين حالت ، دست ها آزادي عمل بيشتري دارند و عملكرد شما هنگام استفاده از دستان شما افزايش مي يابد.
اما اگر از نعمت موهاي ضخيم لذت نمي بريد ، نگران نباشيد ، طراح و سازنده اين ميكروفون حرفه اي يقه دار آن را براي شما فكر مي كند. فقط ميكروفن را به يقه لباس يا كت خود وصل كنيد و آن را در زير پنهان كنيد. نكته مهم در مورد اتصال به اين روش اين است كه شما بايد ميكروفن را تا حد ممكن به دهان نزديك كنيد. در اين حالت صداي صاف و بدون لرزش و صدا خواهيد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.